Obserwatorzy

艣roda, 20 lipca 2016

Pok贸j dzieci臋cy 馃槏

Tym razem wracam na dobre . Pe艂na g艂owa pomys艂贸w i plan贸w wiec jak mog艂abym nie podzieli膰 si臋 z Wami tym wszystkim?  ;)
Pok贸j dzieciecy... 
Temat do艣膰 na czasie, bo za chwil臋 zacznie si臋 szko艂a, przedszkole zer贸wka i wielu z Was chodz膮 po g艂owie zmiany i nowe aran偶acje.
Ja du偶o obserwuje podgl膮dam i czerpie inspiracje z Instagramowych kont i blog贸w jednak musz臋 przyzna膰 偶e podziwiam te dzieci臋ce pokoje,kt贸re s膮 pozbawione "kiczowatych "zabawek, plastik贸w i innych wymy艣艂贸w dzieci臋cej wyobra藕ni....
Te pokoiki s膮 艣liczne, estetyczne i mam wrazenie,ze  wszystko w nich jest takie wyszukane, wyselekcjonowane.
Podziwiam je,ale nie umiem zrobi膰 takich rewolucji u siebie i my艣l臋 偶e lubi臋 ten ich pok贸j taki jaki jest bo odzwierciedla ich charaktery i zami艂owanie moje do projekt贸w DIY :)
Kochani tak mieszkaj膮  M&M 



K膮cik urz膮dzony w ca艂o艣ci meblami z odzysku st贸艂 po mojej babci z przycietymi nogami, p贸艂eczki na ksi膮偶eczki przerobione ze starych p贸艂ek z pralni, poduchy z foteli na paletach i skrzynki z warzywniaka pomalowane na bia艂o :)


Domek dla lalek,literki z imionami i poduchy made by Mama :)



I te golasy lalkowe ... 馃槀馃槀馃槀
Zagl膮dajcie.
Ju偶 b臋d臋.Na d艂u偶ej :)



9 komentarzy:

  1. :-) no to teraz regularnie bed臋 wpada膰
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To si臋 mega ciesz臋, mam nadziej臋, 偶e nie zawiod臋 :)

      Usu艅
  2. Uwielbiam takie projekty! Pokazuj膮 inwencj臋 i udowadniaj膮 偶e za ma艂a pieni膮dze mo偶na pi臋knie urz膮dzi膰 mieszkanie. Gratuluje cudnego pokoiku :-)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :)
      Najlepiej zarazi膰 m艂odych takimi projektami, cho膰 nie wiem jak m贸j m膮偶 to zniesie heheh :) pozdrawiam!

      Usu艅
  3. Hej, ja ma bardzo podobny dom do twojego i w zwi膮zku z tym mam wielk膮 pro艣b臋.... mam pro艣b臋: mog艂aby艣 mi podes艂a膰 par臋 inspiracji z istagramu albo twoich w艂asnych, bo moja Marlenka idzie od wrze艣nia do szko艂y i musimy urz膮dzi膰 jej pok贸j dla uczennicy :) ja niestety nie mam czasu wkr臋ca膰 si臋 w pomys艂贸w, zreszt膮 jest ich tak du偶o, 偶e nic nie umiem wybra膰 :( ale widz臋 , 偶e mamy taki sam gust, wi臋c jestem pewna, 偶e masz w swoich zasobach par臋 link贸w z pomys艂em jak urz膮dzi膰 pok贸j uczennicy, kt贸ry jest ma poddaszu i ma dok艂adnie taki sam skos jak u ciebie :) napisz do mnie na maila : izunia23@op.pl . albo na FB.
    Iza ( mo偶e pami臋tasz mnie jako Janowiec, niedosz艂a Krajka, a tak naprawd臋 Lech :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hej Izus jasne ze Ci臋 pami臋tam :) odezw臋 si臋 na Fb co艣 zaradzimy buziaki fajnie ze si臋 odezwa艂a艣 馃榾

      Usu艅
    2. Hej Izus jasne ze Ci臋 pami臋tam :) odezw臋 si臋 na Fb co艣 zaradzimy buziaki fajnie ze si臋 odezwa艂a艣 馃榾

      Usu艅
  4. Ten pokoik skrad艂 moje serce! Jest przytulny i naprawd臋 艂adny :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi mi艂o dzi臋kuj臋 :) fajnie jak dzieci dorastaj膮 w przytulnych wn臋trzach 馃槏

      Usu艅