sobota, 16 lutego 2013

PasteLOVE stworki:)

Witam wieczorowo moje  drogie!
Na poczatku bardzo dziekuje za komentarze pod ostatnim postem,milo mi,ze sie podoba:)
Chwalem Was kobietki za to co tworzyłyscie na Walentynki....ja troche lenia mialam powiem szczerze i pokaze Wam zakochana pare,ale nie mojej roboty.Kolezanki mama,zdolna babka robi takie cudownosci i szyje na zamowienie.Tak przy okazji,dziekuje kochana za mozliowsc zamowienia i szybka realizacje:)Zamowilam parke,zeby bylo jak u mnie w domu:) chlopczyk i dziewczynka w pastelowych ubrankach.Efekty mnie zauroczyly,sa przesliczne i idealnie pasuja do naszego domku!
Jakbyscie byly chetne,prosze pisac podam namiary:)

Oto bohaterowie postu:






5 komentarzy:

  1. też sobie takie cudaki uszyłam, ale twoje są ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście jest możliwość zapisania się, warsztaty są skierowane właśnie dla początkujacych :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie:)
    poczytałam, pooglądałam i zostaję na dłużej:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za stylowy sweterek :) ma ta Panienka, Urocza Parka :)
    lece zwiedzać wcześniejsze posty ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowe te ciuszki na lalach. Super parka. Bombowo!

    OdpowiedzUsuń