poniedziałek, 17 grudnia 2012

Piernikowe podjadanie:)

Oficjalnie ogłaszam przygotowania dekoracyjne do swiat za zakonczone:)))
Choinka ubrana cieszy oczy,wszystkie mozliwe swiecidła powieszone i robia klimat bajkowy...
Ja postanowilam za namowa blogowej kolezanki poczestowac sie swoimi piernikami
i wynagrodzic sobie "odwalony kawał dobrej roboty";)
Wczoraj przy okazji prezentowych zakupow wpadla mi w rece cudna misa,ktora okazala sie dołem muffinka!przeceniona z powodu braku pokrywy czekala na mnie i wiedziaam,ze bez niej nie wyjde!
Strasznie lubie takie naczynia i powoli moze uzbieram cala zastawe:)))

Mniam,mniam...swiatecznie smakują;)














1 komentarz:

  1. udekorowane :) teraz rozkoszuj się tym pięknem :) misa cudna...widziałam tego muffina w całości-uroczy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń